چگونه موتور تردمیل را تست کنیم؟

نحوه تست موتور تردمیل

فیلم تست موتور تردمیل:

 

هنگام تعمیر تردمیل مواقع  زیادی  پیش می آید که فکر می کنید مشکل از موتور تردمیل است. بعضی مواقع هم بوی سوختگی موتور تردمیل را احساس می کنید یا خطاهایی مثل خطای E1 روی مانیتور تردمیل مشاهده می کنید. در این هنگام راه های مختلفی برای تست سالم بودن موتور تردمیل وجود دارد.

تست موتور تردمیل با استفاده از باطری:

در ابتدا تردمیل را از برق بکشید و قاب روی موتور تردمیل را بردارید. از هر موتور تردمیل دو عدد سیم قرمز و مشکی وارد برد می شود که باید آنها را از برد جدا کنید. یک باطری 9 ولت یا 12 ولت یا 18 ولت تهیه کنید و دو سر انتهای سیم های قرمز و مشکی را به دو سر باطری بزنید. اگر موتور تردمیل سالم باشد شروع به حرکت می کند. توجه داشته باشید که ممکن است دو سر سیم را به باطری اشتباه زده باشید و لازم است جای آنها را عوض کنید.

تست موتور تردمیل با استفاده از اهم متر

در این روش همانند روش قبل سیم قرمز و مشکی موتور تردمیل به ترتیب به پراب هم رنگ خود در اهم متر وصل می شود.  اگر اهم متر را روی حالت بوق قرار دهید، در صورت سالم بودن موتور تردمیل صدای بوق از اهم متر پخش می شود. همچنین می توانید اهم متر را روی حالت اهم قرار دهید. معمولا عددی بین 1 تا 1.5 روی صفحه اهم متر در صورت سالم بودن موتور تردمیل مشاهده می شود.  

در صورتیکه نیاز به کمک کا دارید لطفا تماس بگیرید تا ما در اولین فرصت با اعزام کارشناسان شرکت اسپورت فیکس به تعمیر تردمیل شما بپردازیم       

 

تست موتور تردمیل

                                            

پرفروش ترین محصولات

مشتری عزیز: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات فروشگاه از 27 اسفند تا 10 فروردین تعطیل میباشد. در صورت گذاشتن سفارش بعد از 10 فروردین ارسال خواهد شد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش