تعمیر تردمیل، تعمیر تردمیل در تهران، تعمیر تردمیل در جنوب تهران

گروه اسپورت فیکس به عنوان گروه تخصصی و مجاز تعمیر تردمیل یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر تردمیل میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

   گروه اسپورت فیکس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در  با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد. ما میتوانیم به شما برای تعمیر و سرویس تردمیل به شما کمک کنیم. می‌توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. 09224142577
همچنین گروه اسپورت فیکس تعمیر  برای تردمیل شهر ری،
تعمیر تردمیل شهر قدس، تعمیر تردمیل شهریار، تعمیر تردمیل رباط کریم، تعمیر تردمیل شمال تهران، تعمیر تردمیل جنوب تهران، تعمیر تردمیل شرق تهران و تعمیر تردمیل غرب تهران خدمات ارائه می دهد.
گروه اسپورت فیکس ارائه دهنده خدمات:
تمام برندهای داخلی و خارجی تردمیل 
تعمیر تردمیل
سرویس دوره ای تردمیل
تعمیر تخصصی برد تردمیل

تعویض تسمه تردمیل
تعمیر تخصصی برد تردمیل
تعمیر موتور تردمیل
و ...
​​​​​​​

تعمیر تردمیل در تهران
​​​​​​​

تعمیر تردمیل در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص اسپورت فیکس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد. استفاده کنندگان از تردمیل در منازل، باشگاه ها و سازمانها میتوانند به سادگی از خدمات گروه اسپورت فیکس در استفاده کنند. برای تعمیر تردمیل خود همین حالا با شرکت ما تماس بگیرید.

 تعمیرات تردمیل به دانش فنی احتیاج دارد و برای کسانی که تخصصی در این رابطه ندارند پیشنهاد نمی شود. می توان با مقداری تحقیق و مطالعه نیازهای عمومی و پیش پا افتاده را برطرف کرد. اینکه چگونه از وسیله خود نگهداری کنیم را همه به صورت غریزی می دانند. 
شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان اسپورت فیکس تماس گرفته و از نظرات کارشناسی استفاده کنید.

همه ما می دانیم که تردمیل ها علاوه بر یک ورزشگاه خانگی ، یک تمرین قلب و عروق موثر و نسبتاً ایمن را ارائه می دهند. مانند اکثر دستگاه های تمرینی ، تردمیل گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی روبرو شود ، خصوصاً اگر مرتباً از آن استفاده می کنید. تردمیل ها از طیف وسیعی از اندازه ها ، شکل ها و ویژگی ها ارائه می شوند. اما چندین مشکل اساسی در اکثر انواع دستگاه های تردمیل وجود دارد. اگر سریع به این مشکلات پاسخ دهید ، می توانید آسیب را به حداقل برسانید و از هرگونه خرابی جلوگیری کنید. بیاموزید که چگونه با استفاده از این نکات موثر برای تعمیر تردمیل معمولی تردمیل را تعمیر کنید.
در این قسمت به چند مشکل متداول در تردمیل می‌پردازیم:​​​​​​​​​​​

  تعمیرات تردمیل
​​​​​​​

سرعت نامنظم

اگر سرعت شما در حال استفاده از تردمیل تغییر کند ، ممکن است مشکلی در دستگاه شما ایجاد شود. با بررسی کتابچه راهنمای کاربر برای تنظیم  تردمیل خود با سرعت توصیه شده ، شروع کنید. دستگاه را روی تنظیمات توصیه شده تنظیم کنید اما بر روی آن نروید. تردمیل را برای چند دقیقه مشاهده کنید و ببینید آیا در تسمه فشار خاصی وجود دارد یا خیر. در صورت وجود، اغلب نشانه این است که شما به تسمه جدیدی نیاز دارید. اگر دستگاه خاموش شود، ممکن است مشکلی در موتور وجود داشته باشد یا دستگاه دارای مدار خرابی باشد.

تسمه شل یا سفت
​​​​​​​

اگر هنگام استفاده از تردمیل احساس لغزش دارید ، ممکن است نیاز به تعمیر جزئی تردمیل داشته باشد. برای رفع مشکلات تسمه تردمیل را با آلن مخصوص از دو طرف کمی محکم کنید. تسمه در صورت اصطکاک بیش از حد یا سفت شدن بیش از حد ممکن است مشکل ایجاد کند. برای بررسی اینکه آیا کمربند خیلی محکم اشده است، آن را در مرکز بلند کنید. باید تقریباً دو تا سه سانت فاصله داشته باشد. در غیر این صورت ، کمربند بسیار محکم است و باید آن را کمی شل کنید.

پرسش‌های متداول

​​​​​​​مشکلات نمایشگر(کنسول تردمیل)

وقتی مشکلی در نمایشگر کنسول پیش می آید ، معمولاً راه حل مسئله جزئی است. برای رفع نمایشگرهای کنسول تردمیل ، طول سیم برق و سیم های قابل مشاهده را بررسی کنید. باتری های فرسوده یا سیمهای چین دار باید تعویض شوند. همچنین آهنربا ممکن است افتاده باشد و ممکن است نیاز به تعویض باشد. اگر کنسول به صورت ثابت است ، ممکن است قطع کننده مدار نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد. برای رفع این مشکل سیم برق را به مدت 60 ثانیه از برق جدا کنید.

گرم شدن تسمه

اصطکاک زیاد روی تسمه در حال اجرا می تواند باعث گرم شدن تسمه و عدم عملکرد صحیح آن شود. تردمیل نیاز به روغن کاری دارد تا میزان اصطکاک بین تخته زیر تردمیل و تسمه را کم شود. وقتی اصطکاک به یک نقطه خاص افزایش می یابد، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. این ممکن است دلیلی برای توقف ناگهانی دستگاه باشد. سعی کنید کمربند را روغنکاری کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است. در نهایت ، ممکن است نیاز به تعویض تسمه باشد.
معمولاً هنگام یادگیری نحوه تعمیر تردمیل با برخی از مشکلات روبرو می شوید. مشکلات ذکر شده در بالا مشکلات رایج مربوط به دستگاه های تردمیل است ، اما راه حل آن همیشه آسان نیست. قبل از استفاده مجدد از دستگاه ، ممکن است نیاز به تعویض کامل قطعات تردمیل باشد. مهم است که یاد بگیرید چگونه تردمیل را به روش صحیح برای جلوگیری از صدمه به خود و آسیب رساندن به دستگاه درست کنید. عیب یابی تردمیل می تواند به تعیین نقطه خرابی دستگاه کمک کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که خودتان یا با کمک یک تکنسین ماهر تعمیر قطعات را تعمیر یا تعویض کنید.

مشتری عزیز: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات فروشگاه از 27 اسفند تا 10 فروردین تعطیل میباشد. در صورت گذاشتن سفارش بعد از 10 فروردین ارسال خواهد شد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش