تعمیر تردمیل

چگونگی تعمیر تردمیل در خانه و باشگاه

 برای پشتیبانی و نگهداری و تعمیرات به اسپورت فیکس اعتماد کنید.

 

اگر به تمرین با تردمیل علاقه دارید، اما  وسایل ورزشی شما به درستی کار نمی­کنند  نباید این باعث ایجاد وقفه در تمرینات و تناسب اندام شما شود، نگران نباشد ما در این نوشتار سعی داریم تا شما را با قطعات و مشکلات تردمیل آشنا کنیم تا شاید شما بتوانید  تعمیرتردمیل را در خانه و یا باشگاه، خودتان  انجام دهید. اگر نتوانستید مشکل خود را حل کنید  برای خدمات تخصصی ­تر با ما تماس بگیرید تا متخصصان و کارشناسان شرکت اسپورت فیکس در محل حاضر شوند و به شما کمک کنند.

ما برای کم کردن هزینه و رفع مشکلات به شما کمک می کنیم تا تردمیل را در منزل تعمیر کنید. در زیر چندین دسته از مشکلات تردمیل را مشاهده می کنید که در طول سال ها و بر اساس تجربه مشاهده کرده­ایم و همچنین اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی رفع این مشکلات به شما ارائه می­دهیم. بنابراین اگر تسمه تردمیل شما در حالی که روی آن ایستاده اید تکان نخورد یا در حال حرکت،  تسمه لغزش داشته باشد و... شاید خودتان بتوانید به راحتی این مشکل را حل کنید،  در غیر اینصورت اسپورت فیکس می­تواند به شما در حل مشکل کمک کند!

 

در ابتدا بهتر است با قطعات جانبی تردمیل آشنا شوید تا بهتر بتوانید مشکل را بشناسید و برطرف کنید.

معمولا مشکلات تردمیل از چند قسمت ناشی می­شود. تسمه تردمیل، موتور تردمیل و برد یا قسمت های الکترونیکی.

مشکلات تسمه تردمیل:

به مرور زمان، در حین راه رفتن یا دویدن امکان دارد تسمه شل شود که برای رفع این مشکل باید آن را سفت کنید.البته بهتر است در مورد تسمه تردمیل بیشتر بدانید. اما باید دقت کنید که سفت کردن بیش از حد تسمه امکان دارد عملکرد موتور تردمیل را دچار اختلال کند.

شما باید تسمه تردمیل را روغنکاری کنید و همچنین آن را تمیز نگه دارید.

مشکلات رایج تسمه تردمیل به شرح زیر است:

1-تسمه شل شده است.

2-تردمیل من سر و صدای اضافه دارد.

3-در هنگام راه رفتن یا دویدن احساس برق گرفتگی خفیف دارم.

4-تسمه هنگام حرکت به سمت راست و چپ می رود.

5- هنگام استفاده از تردمیل بوی سوختگی حس میکنم.

مشکلات موتور تردمیل

موتور: بیشتر تردمیل ها دارای گارانتی هستند ، اما اگر موتور شما بعد از آن تاریخ  بسوزد، ممکن است لازم باشد آن را تعویض یا حداقل دوباره کالیبره کنید. موتورها به انواع DC و AC تقسیم می شوند.

 

مشکلات برد تردمیل

در ابتدا بهتر است بیشتر در مورد برد تردمیل بدانید.

اگر کنسول تردمیل شما روشن نمی شود و یا تردمیل ناگهان متوقف شود ، ممکن است مشکل از برد تردمیل باشد. این کار می تواند به راحتی تعویض باتری های جدید باشد ، اما ممکن است راه حل های پیچیده تری مانند تنظیم سیم کشی وجود داشته باشد.

بسته به سطح مهارت مکانیکی و الکتریکی خود، می توانید خودتان اقدام به تعمیر کنید یا از طریق خط پشتیبانی مشتری در مورد تشخیص کمک بگیرید. همچنین ممکن است بتوانید فیلم هایی را به صورت آنلاین نشان دهید که نحوه انجام تعمیرات ساده را نشان می دهد.

 

با این حال ، اگر درپوش موتور دستگاه خود را برداشته و فکر می­کنید که مشکل شما حاد است، احتمالاً بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید همانند سایر تجهیزات تخصصی­، یک تکنسین حرفه­ای تعمیرات می­تواند دلیل اصلی را تشخیص دهد و آزمایشاتی را انجام دهد که ممکن است شما نتوانید تشخیص بدهید.

 

 

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش