قسمت های مختلف تردمیل

5 قطعه تردمیل که باید بدانید

پنج قطعه تردمیل وجود دارد که باید از آن اطلاع پیدا کنید. زیرا این قطعات بر نحوه کارکرد تردمیل و کارهایی که می توانید با تردمیل خریداری کنید تأثیر دارند.

1- تسمه تردمیل

 کمربند تردمیل بخشی است که دور آن می چرخد ​​و پاهای شما با آن در تماس مستقیم هستند. تخته بخشی از تردمیل است که کمربند دور آن را می چرخدکنسول منطقه ای است که می توانید برنامه خود را انتخاب کرده و از تنظیمات مختلف برای نظارت بر پیشرفت خود استفاده کنید. موتور عملکرد تردمیل را کنترل می کند و قاب همان چیزی است که همه را در کنار هم نگه می دارداینها قسمتهایی است که شما برای آشنایی با آنها قبل از خرید تردمیل نیاز دارید.

تسمه تردمیل

2- سطح روی تردمیل

سطح تردمیل طول گامی را که تعیین می کنید تعیین می کندسطح برخی از تردمیل ها بلندتر و برخی از آنها پهن تر هستند. شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد اندازه سطح ، طول گام خود را بدانیدبسیاری از مردم فکر می کنند که تردمیلی که سطح کوچکتری دارد بهتر است زیرا می تواند در یک اتاق بهتر جا بگیرد و یا نگهداری آن راحت تر استمشکل این است که ، ممکن است واقعاً با اهداف تمرین شما متناسب نباشد و بنابراین فقط تردمیل به زیبایی در گوشه ای قرار می گیرد ، و این تنها کاری است که انجام دهد شما باید تردمیلی پیدا کنید که بتوانید راحت روی آن را بدوید. حتی اگر فقط قصد دارید با راه رفتن شروع کنید ، در نهایتممکن است بخواهید خود را به چالش بکشیدسطح تردمیل کوتاهتر این گزینه را به شما نمی دهند.

 

 

تخته تردمیل

 

شما همچنین می خواهید سطح تردمیل محکم باشدباید بتواند در برابر وزن شما ایستادگی کند. این احتمال وجود دارد که به دنبال از دست دادن چند کیلو هستید ، اما سطح تردمیل باید بتواند وزن اولیه شما را تحمل کند تا بتوانید کارهای روزمره خود را شروع کنیدبرخی از تردمیل ها همچنین دارای گزینه شیب هستند تا بتوانید مانند سربالایی بدویدکه مخصوصاً برای مفاصل ، زانوها بسیار مناسب است.

3- کنسول تردمیل

کنسول جایی است که تغییرات متفاوتی را بین تردمیل و آنچه که انجام می شود را مشاهده خواهید کرد کنسول مواردی مانند ضربان قلب ، سرعت و برنامه تمرینی شما را پوشش خواهد دادبرخی از تردمیل ها با برنامه های مختلف ارائه می شوند تا شما را در یک سری چالش ها پیش ببرد ویژگی های اضافی کنسول اغلب شامل مواردی مانند ایستگاه های اتصال برای پخش کننده موسیقی ، ، نگهدارنده های بطری آب و استراحت های مختلف برای دست است. شما باید یک تردمیل پیدا کنید که استفاده از آن کنسول برای شما راحت. ممکن است در ابتدا فشار دادن دکمه ها ساده به نظر برسد ، اما هنگامی که از آن استفاده می کنید و می خواهید سرعت آن را کم کنید ، دکمه ها باید بزرگتر از آن چیزی باشند که فکر می کنید.

 

کنسول تردمیل

4- موتور تردمیل

موتور چیزی است که تردمیل شما را نیرو می دهد درست همانطور که موتور ماشین شما را تأمین می کندتفاوت در این است که ، این یک موتور بسیار کوچکتر است و اگر قدرت موتور استاندارد دستگاه شما نباشد ،  ممکن است تمرین شما با مشکلاتی روبه رو شود. تسمه ممکن است کمی متوقف شود یا تکان بخورد و این ممکن است برای شما و ریتم تمرین شما مشکل ایجاد کند. موتورهای با اسب بخار متناسب با وزن شما همان چیزی هستند که باید در تردمیل به دنبال آنها باشید زیرا اطمینان حاصل می کنند که حداقل اسب بخار در هر زمان وجود دارد بنابراین تسمه همیشه روان کار می کند و باعث می شود تمرین بهتری داشته باشید و از بروز حوادث جلوگیری می کند.

موتور تردمیل به انواع مختلف ای سی و دی سی تقسیم میشود.

 

موتور تردمیل

5- قاب تردمیل

این بخشی از تردمیل است که تخته را محکم نگه می داردشما می خواهید یک قاب قوی و شاید کمی بزرگتر از آنچه در ابتدا فکر می کنید داشته باشید. هنگامی که شروع به دویدن می کنید ، اگر یک قاب محکم نداشته باشید می تواند لرزش قابل توجهی ایجاد کنداین قاب قطعاً ارزش این را دارد که کمی پول اضافی صرف آن کنید ، در غیر اینصورت ممکن است در مورد اهداف تمرینی خود محدود باشیدهمچنین می خواهید محل قرارگیری میله ها را در نظر بگیریداگر قد بلندی دارید ، چیزی خیلی کوتاه نمی خواهیداگر به استراحت نیاز دارید یا نمی توانید ضربان قلب خود را اندازه بگیرید ، نمی توانید قوز کنید تا از میله ها بگیریدیک قاب متناسب با قد خود پیدا کنید.

محل موتور و برد تردمیل

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش