راهنمای تعمیر و نگهداری متداول تردمیل

یا تردمیل شما خراب شده یا به درستی کار نمی کند؟ می­پسندید  یا نه،  ولی این بهانه ای برای انجام ندادن تمرینات ورزشی شما  نیست.اگر تردمیل غیرفعال یا  دارای عملکرد ضعیف باشد همیشه این بدان معنا نیست که شما باید یک تکنسین تجهیزات ورزشی گران قیمت تماس بگیرید. در عوض، این دستگاه ساده دارای مجموعه ای از قطعات است که توسط بسیاری از مردم به راحتی قابل درک است، و به همان اندازه آسان برای تعمیر می­باشد. ما برای تعمیر تردمیل به شما کمک میکنیم.

فهمیدن مشکلات و تعمیر تردمیل

تردمیل ها می توانند یک راه فوق العاده برای ورزش  و انجام تمرینات باشند تردمیل ها معمولا در یک اتاق آرام، گاراژ یا اتاق تناسب اندام قرار می گیرند و به شما این امکان را می دهند که تغییرات جوی در حالی که برنامه تناسب اندام خود را حفظ می کنید، تاثیری در تمرینات شما نگذارد.

اگر در حال حاضر یک تردمیل دارید، می دانید که مزایای بسیاری دارد. اما آیا می دانید واقعا چطور کار می کند؟ قبل از اینکه بتوانید دستگاه خود را به طور موثر و ایمن تعمیر کنید، چند جنبه از عملکرد آن را درک کنید:

عملکرد الکتریکی

اکثر تردمیل ها به صورت دستی عمل درست نمیکنند (هرچند که تعداد کمی هستند). هنگامی که کاربران راه می روند، دستگاه به طور معمول 2 اسب بخار (hp) مصرف می کند. در دویدن موتور تردمیل باید به حدود 3 اسب بخار برسد. کاربران سنگین تر موتور را حتی بیشتر به کار می ­گیرند. برای کاربران بیش از 200 پوند، این دستگاه حدود 0.5 اسب بخار سخت تر کار می کند.

 

کلید ایمنی

امروزه اکثر تردمیل ها تنها زمانی عمل می کنند که یک کلید ایمنی به کنسول وارد شود. انتهای دیگر تسمه یا طناب نایلونی به پیراهن شما متصل می شود. اگر شما سقوط کنید، کلید بیرون می آید و به سرعت حرکت تسمه را متوقف می کند، و از آسیب بیشتر جلوگیری می کند. یک نکته برای جلوگیری از آسیب رساندن کودکان به تردمیل ها این است که کلید ایمنی را هنگامی که در حال استفاده نیست بپوشانید و آن را پنهان کنید. بدون کلید، کودکان نمی توانند تردمیل را روشن کنند.

پنج عنصر اصلی

مهم نیست که چقدر پیشرفت در طول سال ها انجام شده است، اساسا تردمیل هنوز به پنج گروه تقسیم می شود:

نوار تردمیل

صفحه دویدن یا راه رفتن (سطح مسطح زیر نوار)

غلطک (در جلو و عقب، که کمربند را حرکت می دهد)

موتور (که توسط یک موتور موتور محافظتی پوشیده شده است)

کنسول (جایی که الکترونیک واقع شده است)

ایمن ماندن تردمیل

آسیب های شدید باعث شده است که تردمیل ها به طور ذاتی ناامن باشند. سرپرست فیس بوک، شریل ساندبرگ، بر روی تردمیل فوت کرد. کارن هینتون، دبیر مطبوعاتی شهردار نیویورک، در حادثه تردمیل، صدمات زیادی را متحمل شد.

اما این موارد بسیار نادر است: کمیسیون ایمنی مصرفی ایالات متحده تنها  شصت مرگ و میر را در دوازده سال گزارش داده است. بیشترین موارد مربوط به کشش و سقوط هستند. بیستر آنها آسیب­های جزیی هستند.

اگر شما از روش های ایمنی پیروی کنید، مشکلی پیش نمی­آید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه هنگامی که روی آن قرار می گیرد حرکت نمی­کند. از ریل های ایمنی استفاده کنید، اما بر آنها تکیه نکنید. کلید ایمنی را به خودتان وصل کنید سریعتر از سرعت تردمیل حرکت نکنید. به جلو نگاه کنید، نه به پایتان و به زور تردمیل را نگه ندارید.

مسائل ایمنی تعمیر

قبل از انجام تعمیرات بر روی تردمیل خود، مطمئن شوید که تردمیل را از منبع برق خود جدا کنید. اگر در یک تردمیلی که کار می­کنید به طور ناگهانی دوباره شروع به کار کند، آسیب جدی می گذارد. برای افزایش حاشیه ایمنی، کلید ایمنی اضطراری را از کنسول نیز حذف کنید.

ابزارهایی که می خواهید:

روان کننده %100 سیلیکون

پارچه پنبه ای نرم

تمیزکننده غیر ساینده

مجموعه ای از آچارهای های کلی آلن

جایگزینی آچار آلن بزرگ T برای تنظیم غلتک عقب (اگر در دستگاه شما ارائه نشده باشد، جایگزینی برای این کار است)

 

 

قطعات اضافی یا جایگزینی که می خواهید:

جایگزین سیم برق

کلید ایمنی اضافی

درایو نوار موتور

سیم کنسول

نوار تردمیل

پرفروش ترین محصولات

مشتری عزیز: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات فروشگاه از 27 اسفند تا 10 فروردین تعطیل میباشد. در صورت گذاشتن سفارش بعد از 10 فروردین ارسال خواهد شد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش