10 ویژگی که باید قبل از خرید تردمیل حتما باید بدانید!

 10  مرحله برای خرید تردمیل

خرید تردمیل می تواند یکی از معقول ترین سرمایه گذاری ها برای سلامتی باشد که می توانید انجام دهید. ما به عنوان دونده های معمولی ، تردمیل ها را بیش از سایر وسایل ورزشی توصیه می کنیم. آنها در سوزاندن کالری کارآمد ، راحت ، آسان برای استفاده ، روشی ایده آل برای کنترل وزن و تقویت و تقویت تناسب قلب و عروق شما هستند. این یک نعمت مختلط است. در زیر نکات مهمی برای اطمینان از به حداکثر رساندن سرمایه گذاری و رسیدن به اهداف سلامتی خود آورده شده است.

 

مرحله تحقیق مهم است تا اطمینان حاصل کنید که عاقلانه انتخاب کرده اید و از سرمایه گذاری خود محافظت می کنید.

 

وقت بگذارید ، عجله نکنید!

با انجام تحقیقات خود (ابتدا بصورت آنلاین) خود را آموزش دهید.

با یک وب سایت معتبر تجهیزات تناسب اندام مانند www.amazon.com شروع کنید.

هر سوالی که در زیر ذکر شده را بپرسید.

به فروشگاه مراجعه کنید و تردمیل را کاملاً آزمایش کنید.

به اهداف بلند مدت ، از جمله اهداف اعضای خانواده ، فکر کنید.

 

تحقیق برای بهترین تردمیل

1. موتور تردمیل و اسب بخار: یکی دیگر از اعضای خانواده را در خانه خود شناسایی کنید که یک کاربر بالقوه از تردمیل خواهد بود. بیشتر خانواده ها بیش از یک فرد خواهند داشت که احتمالاً از این وسایل استفاده می کنند. به عنوان مثال ، خرید تردمیل موتور کم قدرت که برای 90 کیلوگرم استفاده خواهد شد یک اشتباه رایج است. قدرت اسب بخار (HP) ممکن است گیج کننده باشد. به "درجه بندی مداوم وظیفه" نگاه کنید و 1.5 تا 2.5 HP "کار مداوم" را خریداری کنید. قدرت پیک موتور  از ارزش کمتری برخوردار است.

موتور تردمیل

 

2. سر و صدا و فضای اشغالی:

تردمیلی که باید در فضای شما کار کند چقدر پر سر و صدا است؟ اگر قصد تماشای تلویزیون یا گوش دادن به موسیقی را دارید ، باید بتوانید صدای آن را روی تردمیل بشنوید.

مدلی که در فروشگاه کوچک به نظر می رسد می تواند مانند یک فیل در اتاق نشیمن شما فضا اشغال کند. اندازه آن را هنگامی که تا خورده بررسی کنید و  آسان و روان بودن حرکت آن را بررسی کنید.

3.بررسی سفتی و یا نرمی کف تردمیل:

یک حرکت لرزان یا تند ممکن است باعث آسیب شود. ریل دستی باید آنقدر محکم باشد که بتواند شما را پشتیبانی کند. هنگام دویدن ، کف تردمیل باید محکم و پایدار باشد. نباید احساس "نرم" یا اسفنجی بودن کنید زیرا این نوع بالشتک سازی می تواند در طولانی مدت آسیب های زانو ایجاد کند و همچنین به سرعت فرسوده شود. در طرفی، شما  روی تردمیل نمی خواهید که احساس کنید در جاده می دوید.

4. عرض و طول تسمه:

هرچه تسمه ضخیم تر باشد ،  راحتی بیشتری برای پاها / مفاصل شما ایجاد می کند. به دنبال بهترین سیستم های مرتبط با تسمه باشید که برای راحتی بیشتر و جذب ضربه در هنگام پیاده روی و دویدن طراحی شده اند. عرض تسمه از 16 اینچ تا 22 اینچ است ، در حالی که طول از حدود 45 اینچ تا 60 اینچ متغیر است. گام بلند برای پیاده روی یا دویدن سبک با عرض 18-22 اینچ ، طول 50-60 اینچ. کمربند باید به اندازه کافی گشاد و بلند باشد تا بتواند گام های شما را باز کند. گام متوسط برای پیاده روی یا آهسته دویدن سبک - عرض 16-18 اینچ ، طول 45-50 اینچ.

5. نمایشگر:

اکثر تردمیل ها دارای برخی برنامه نویسی های رایانه ای برای تعیین سرعت ، مسافت ، ضربان قلب ، سرعت ، کالری سوزانده شده ، دورهای گذرانده شده ، زمان سپری شده ، شیب و تعداد تمرینات و کمک به پخش فیلم یا موسیقی هستند. قابلیت های مانیتور ضربان قلب یک افزودنی ارزشمند برای برنامه تناسب اندام شما است. صفحه نمایش ممکن است شامل موارد زیر باشد: LCD (نمایشگر کریستال مایع) یا LED (دیود ساطع کننده نور - خوانایی آن آسان تر است زیرا روشن تر است).

6. ضمانت نامه:

به دنبال طولانی ترین ضمانت قاب ، لوازم الکترونیکی ، موتور و تسمه باشید - حداقل 2 سال.

7. تحقیقات خود را با جستجوی آنلاین آغاز کنید:

برای یافتن تردمیل متناسب با بودجه و نیازهای خود تحقیق آنلاین را شروع کنید. از طریق وب سایت های رتبه بندی ، بررسی محصولات و موارد دیگر ، مارک های برتر را بیابید. شاید لازم باشد صدها وب سایت مانند وب سایت های تولیدکنندگان و حتی صفحات فیس بوک آنها را ببینید تا ببینید چه کسی از تجهیزات آنها استفاده می کند. بهترین مارک ها تجهیزات تجاری مورد استفاده در سالن های ورزشی را نیز تولید می کنند.

8- بدانید که از کجا می توانید تجهیزات را خریداری کنید:

به محض یافتن چند مارک و مدل مورد علاقه خود ، به نزدیکترین فروشگاه مراجعه کنید. می توانید از طریق وب سایت تولیدکنندگان یا سایر سایت های خرید و از طریق فروشگاه های خرده فروشی خرید آنلاین کنید. اما اطمینان حاصل کنید که بازده مجاز و سیاست های آسان است. تجهیزات با بهترین کیفیت از طریق فروشگاه های ویژه تناسب اندام و نه فروشگاه های تخفیف به فروش می رسد.

 

9. خدمات و پشتیبانی مشتری:

انتظار مسائل مکانیکی و فنی را داشته باشید. بالاترین سطح خدمات از طریق یک خرده فروش محلی ارائه می شود. خرید آنلاین اغلب هزینه کمتری دارد ، اما در این امر خطر وجود دارد و باید پیش از این درباره محصولات و فروشندگان تحقیق بیشتری انجام دهید. ممکن است لازم باشد تجهیزات را خودتان هنگام رسیدن مونتاژ کنید - البته این در سایت های خرید متفاوت است.

 

10. به فروشگاه بروید و تردمیل را تست کنید:

به فروشگاه بروید یا سعی کنید راهی برای آزمایش تجهیزات از طریق یک دوست یا سالن بدنسازی پیدا کنید. تردمیل را به روشی که از آن استفاده می کنید آزمایش کنید. اگر 5 دقیقه بر روی آن حرکت کنید تقریباً هر واحدی احساس و به نظر کافی می رسد. فقط هنگامی که می توانید تردمیل را با افزودن شیب ، استفاده از برنامه های مختلف یا دویدن روی آن شروع کنید ، تفاوت های عمده ای در کیفیت و راحتی حتی لرزش و صدا را مشاهده خواهید کرد. برای پوشیدن لباس های راحت ورزشی و کفش های پیاده روی یا دویدن برنامه ریزی کنید. دریغ نکنید که 15-30 دقیقه به آزمایش تجهیزات بپردازید. تردمیل خوب یک سرمایه گذاری اساسی است. وقت بگذارید!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش