4 روش کاهش وزن با تمرین تردمیل(2)

حدود چربی سوزی رو مشخص کنید

در طول تمرین با تردمیل ، می توانید حدود چربی سوزی را با ضربان قلب محاسبه کنید که به کاهش وزن به شما کمک می کند.

حدود چربی سوزی چیزی است که بیشترین کالری را در هر دقیقه می سوزانید.

برای یافتن حدود چربی سوزی ، ابتدا باید حداکثر ضربان قلب خود را محاسبه کنید. این حداکثر دفعات ضربان قلب شما در طی 1 دقیقه ورزش است.

حداکثر ضربان قلب شما 220 منهای سن شما است. به عنوان مثال ، اگر 40 سال دارید ، حداکثر ضربان قلب شما 180 ضربان در دقیقه است (220 - 40 = 180).

کاهش وزن با تردمیل

به طور کلی ، حدود چربی سوزی 70 درصد از حداکثر ضربان قلب شما است. اگر حداکثر ضربان قلب شما 180 ضربه در دقیقه باشد ، منطقه چربی سوزی شما 70 درصد 180 یا 126 ضربان در دقیقه است (180 0. 0.70 = 126 ضربان در دقیقه).

با استفاده از این شماره ، شما می دانید که برای حمایت از کاهش وزن چقدر باید تلاش کنید. در اینجا یکی از روش های انجام این کار وجود دارد:

 

  1. از مانیتور ضربان قلب بر روی مچ دست یا سینه خود استفاده کنید. تردمیل را صاف تنظیم کنید. 5 دقیقه با سرعت 3 کیلومتردر ساعت راه بروید تا گرم شود.
  2. شیب را روی 2 درصد تنظیم کنید. با سرعت 6کیلومتردر ساعت به مدت 1 دقیقه بدوید.
  3. با سرعت 10 تا 12 کیلومتر در ساعت در ساعت ، یا تا زمانی که وارد منطقه چربی سوزی خود شوید ، بدوید. با این ضربان قلب 15 تا 30 دقیقه بدوید.
  4. با سرعت 6 کیلومتر در ساعت به مدت 1 دقیقه بدوید.
  5. 5 دقیقه با سرعت 3 کیلومتر در ساعت راه بروید تا خنک شود.

 

در حالی که 70 درصد حدود چربی سوزی است ، اما افراد متفاوت هستند. برخی از افراد ممکن است با 55 درصد حداکثر ضربان قلب خود وارد حدود چربی سوزی ، در حالی که ممکن است دیگران به 80 درصد برسند. این امر به عوامل مختلفی مانند جنس ، سن ، سطح تناسب اندام و شرایط پزشکی بستگی دارد.

همچنین ممکن است با سرعت تردمیل کمتری وارد منطقه چربی سوزی خود شوید.

یک مربی شخصی می تواند در کاهش سرعت و ضربان قلب ایده آل شما برای کاهش مطلوب وزن کمک کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش