مشکلات و خرابی های صندلی ماساژور

 مشکلات و خرابی های صندلی ماساژور

 

۱- صندلی ماساژ روشن نمی شود

برای هر گونه آسیب یا نصب نامناسب، کلید برق خانه و سیم برق صندلی ماساژ خود را بررسی کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه (پریز برق) قدرت کافی برای به کار انداختن صندلی را داشته باشد. خروجی برق را می توان با اتصال هر دستگاه دیگری مانند رادیو بررسی کنید تا ببینید آیا برق جریان دارد یا خیر. اگر یک فیوز سوخته دارید، باید برق را قطع کرده و یک فیوز جدید را جایگزین کنید. اگر سیم صندلی آسیب دیده، ممکن است لازم باشد که آن را تعمیر یا تعویض کنید.

اطمینان حاصل کنید که قطعات به درستی وصل شده اند، سپس می توانید بر روی مرحله دیگری برای شناسایی مسئله و اصلاح آن حرکت کنید.

 

 

۲- کنترل های حرارتی عمل نمی کنند

حالت گرمادهی صندلی ماساژور را فعال کنید.

بررسی کنید که آیا سطح گرما را در تمام قسمت های کمر خود دریافت می کنید.

اگر گرمایش را احساس نکردید، با فروشنده صندلی ماساژ خود تماس بگیرید.

۳- تکنیک های ماساژ به درستی کار نمی کنند

تعمیر صندلی ماساژور

اگر صندلی ماساژور شما به طور ناگهانی متوقف شد، صندلی را خاموش و آن را مجددا روشن کنید.

اطمینان حاصل کنید که عملکرد ماساژ به طور مناسب مطابق با موقعیت بدن شما عمل می کند. اگر متوجه شوید که غلتک های ماساژ قادر به رسیدن به قسمت های دیگر بدن مانند شانه ها نیستند، باید موقعیت خود را مطابق با صندلی تنظیم کنید.

اگر پشت صندلی در دو طرف کار نمی کند و یا اگر قسمت نشیمنگاه صندلی نیز عمل نمی کند (غلتک ها حرکت نمی کنند)، ممکن است نیاز به جایگزینی تعمیر موتور باشد. (از تعمیرکار مجاز کمک بگیرید)

معمولا وقتی ماساژ را شروع می کنید، کیسه های هوا ممکن است نویز (سر و صدا) کمی را در هنگام باد شدن ایجاد کنند. اگر کیسه های هوا سر و صدای ایجاد می کنند، اما پر از باد نمی شوند، باید اتصال لوله های هوا را بررسی کرد. اگر قسمت شکسته ای پیدا کردید، لوله سالم را جایگزین کنید.

یکی دیگر از مشکلات رایج این است که پمپ هوا باعث صدای بلند می شود. در این صورت شما باید لوله مرتبط با کیسه هوا را بررسی کنید.

بررسی کنید که آیا موتور ایجاد صدا می کند یا خیر. اگر نمی توانید صدای موتور را بشنوید، این نشان می دهد که یک مشکل در صندلی است که ممکن است لازم به تعمیر و یا تعویض قطعات باشد.

اگر تمام قسمت های دیگر صندلی به خوبی کار می کنند و شما متوجه شدید که ماساژ پا و ساق پا به درستی کار نمی کند، این قطعات را جایگزین کنید.

۴- ریموت کنترل کار نمی کند

اگر ریموت کنترل به درستی کار نکند، اتصال کابل ریموترا بررسی کنید. اگر اتصال کابل به طور ایمن وصل شده و به طور کلی ریمت کار نمی کند، ممکن است لازم باشد آن را جایگزین کنید.

برخی از ریموت کنترل ها دارای چراغ های LED هستند و گاهی اوقات تنها چراغ ها کار نمی کنند (با فروشنده برای تعمیر یا تعویض آن تماس بگیرید).

اگر صندلی کار نمی کند و ریموت کنترل سالم است، مشکل ممکن است در عملکرد صندلی یا کابل اتصال ریموت کنترل به صندلی باشد (با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید).

۵- هشدارها و مشاوره

اگر صندلی ماساژور شما خوب کار نکند و شما هنوز هم تحت ضمانتنامه (گارانتی) هستید؛ بهتر است که به طور مستقیم برای هر گونه تعمیر و نگهداری با فروشنده خود تماس بگیرید.

اگر صندلی که خریداری کرده اید برای ساختار بدن شما راحت نیست، قبل از خرید حتما مبل ماساژ را امتحان و تست کنید.

صندلی ماساژ را جهت تعمیر و یا هر عمل دیگری باز و قطعات آن را از هم جدا نکنید، ممکن است گارانتی شما باطل شود. بهترین کار این است که بعد از مشاهده هر گونه مشکل به تعمیرکار مجازمراجعه نمایید.  

سخن نهایی اینکه

صندلی ماساژ با استفاده از بهترین مواد و اجزا ساخته شده است. این ماشین ها برای نگهداری آسان هستند. آنها دارای جنس بدنه محکم و با دوام هستند و ممکن است با استفاده نا مناسب دچار خرابی و سایش شوند. بسیاری از آن ها قابلیت شستشو دارند.

 

استفاده درست از صندلی ماساژور باعث می شود آن ها به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شما تا سالیان دراز کار کنند. اگر صندلی ماساژ شما کار نمی کند و شما قادر به تشخیص مشکل نیستید ، بهتر است با یک متخصص برای اطمینان از مشکل و پیدا کردن یک راه حل برای تعمیر یا تعویض قطعات، تماس بگیرید.

پرفروش ترین محصولات

مشتری عزیز: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات فروشگاه از 27 اسفند تا 10 فروردین تعطیل میباشد. در صورت گذاشتن سفارش بعد از 10 فروردین ارسال خواهد شد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش