کلید ایمنی تردمیل چیست و چگونه باید از آن استفاده کنید؟


تردمیل متداول ترین نوع تجهیزات ورزشی است که باید در خانه یا باشگاه داشته باشید، بسیاری از افراد وقت بسیار کمی برای دویدن در فضای باز دارند بنابراین تردمیل را جایگزینی برای آن قرار میدهند. هرچند که دویدن بر روی تردمیل راحت تر است،  اما ورزش بر روی تردمیل به دلیل سرعت بالایی که دارد ، می تواند خطرناک باشددر این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که کلید ایمنی تردمیل چیست و چگونه باید از آن استفاده کنید.

کلید ایمنی تردمیل یا همان کلید آهن ربایی ، کلیدی است که از طریق رشته نخی در انتهای آن به صفحه جلو تردمیل متصل شده و از طرف دیگر به فرد متصل می شودهدف گیره تردمیل ارائه ویژگی توقف اضطراری به کاربر است زیرا تردمیل بلافاصله پس از خارج شدن کلید از جای خود متوقف می شود.

 

خرید آهن ربای تردمیل

 

 

نکاتی که باید درباره کلیدهای ایمنی تردمیل بدانید

 

 استفاده از تردمیل بسیار عالی است، اما خطرات  مختلفی در آن وجود داردبرای اطمینان از حداکثر ایمنی ، عوامل مهمی وجود دارد که باید به خاطر بسپاریدیکی از عوامل اصلی در این میان کلید ایمنی تردمیل است.


همانطور که قبلاً در مورد کلید تردمیل صحبت کردیم ، گیره ایمنی تردمیل یک ویژگی توقف اضطراری برای فرد استبرای استفاده کامل از این ویژگی ایمنی ، برخی از عناصر اصلی را باید به خاطر بسپاریددر زیر برخی از موارد مهم در مورد کلیدهای آهنربایی تردمیل ذکر شده است.

  • یکی از مهمترین ویژگی های آن ایمنی در تردمیل است.
  • معمولاً تردمیل بدون کلید ایمنی کار نمی کنداگر کلید را گم کردید و نمی توانستید آن را پیدا کنید ، یا باید یک کلید جدید بخرید یا دستگاه خود را مجدداً توسط یک متخصص حرفه ای برنامه ریزی کنیداگر سعی کنید تردمیل را باز کنید ، ممکن است مشکلی پیش بیاید و همچنین می توانید ضمانت را باطل کند.


چرا برای تردمیل به کلید ایمنی نیاز دارید؟

همانطور که درمورد کلیدهای ایمنی تردمیل بحث کردیم و موارد مهم مربوط به آنها را متوجه شدیم، اکنون در مورد اینکه چرا به این کلید احتیاج دارید صحبت خواهیم کرددر صورت نیاز به کلید ایمنی ، نکاتی وجود دارددر زیر برخی از آنها به طور خلاصه توضیح داده شده است.

  • اگر بچه ی کوچکی در خانه خود دارید ، استفاده از کلید ایمنی بیار مهم استآن را دور از دسترس اطفال خود قرار دهید.فقط هنگامی که به آن نیاز دارید از آن استفاده کنید.
  • اگر از تردمیل با سرعت بالایی استفاده می کنید امکان دارد که شما تعادل خود را از دست بدهید، در این موقع کلید ایمنی نیز به کار می آیند. چون کم کردن سرعت تردمیل مدتی طول می کشد در این زمان می‌توانید کلید ایمنی را بیرون بکشید ، یا اگر بیش از حد معمول عقب بروید ، به طور خودکار کلید کنده می شود و تردمیل متوقف می‌شود.

دویدن در فضای باز با دویدن روی تردمیل کاملاً متفاوت است. هنگام دویدن بر روی تردمیل تمرکز بسیار بیشتری لازم است و شما تمام مدت را در یک مکان می مانیددر صورت پرت شدن حواس ، یا جلب توجه احتمال آسیب دیدگی حتی در سرعت های پایین نیز وجود دارددر این هنگام وقتی بدن شما کمی بیش از حد دور می شود ، کلید ایمنی کنده شده و تردمیل متوقف می‌شود.

کلید ایمنی تردمیل

خرید کلید ایمنی


آیا تردمیل می تواند بدون کلید ایمنی کار کند؟

اکثر تردمیل ها طوری طراحی شده اند که بدون کلیدهای ایمنی کار نمی کننددر حقیقت، تنها هدف کلید ایمنی این است که مطمئن شوید تردمیل دارای ویژگی توقف فوری است، همانطور که در بالا بحث کردیمهنگامی که کلید برداشته شد، تردمیل فوراً متوقف می شود و کار نمی کند.

با این حال، بسیاری از افراد کلید ایمنی خود را گم کرده اند، که بسیار دردسرساز می شود به منظور حل این مسئله، کلیدهای جایگزینی زیادی به صورت آنلاین و در بازار موجود است که می­توانید کلید ایمنی تردمیل را با بهترین قیمت تهیه کنید، شما همچنین می توانید تردمیل خود را بدون کلید روشن کنید البته این کار باید حتماً توسط یک متخصص حرفه ای این کار را انجام دهید. همچنین اگر این طناب گم شود شما میتوانید با گذاشتن یک آهنربا،  تردمیل را استفاده کنید اما اصلا اصولی نمیباشد و توصیه میشود که آهنربای تردمیل را تهیه فرمایید.

خلاصه

به طور خلاصه می توان با اطمینان گفت که شما درک بهتری از کلید ایمنی تردمیل و استفاده از آن را پیدا کردیدما همچنین در مورد اینکه چرا شما به یک کلید ایمنی نیاز دارید، صحبت کردیم.

نکته مهم این است که نیازهای خود را درک کنید و سپس به دنبال یک محصول مناسب بگردید.

هنگام جستجوی بهترین کلید تردمیل باید به خاطر داشته باشید که  کلید با دستگاه شما سازگاری داشته باشد.

 

کلید مگنتی تردمیل

خرید کلید ایمنی تردمیل

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش