هدف شما از دستگاه الپتیکال چیست؟

علیرغم تصورات غلط رایج، تمرینات الپتیکال بسیار سودمند هستند. آنها یک فرم شدید تر ورزش هستند که کالری را می سوزاند و تعادل را در بدن بهبود می بخشد.

این ماشین ها در ورزشگاه یا در منزل به راحتی راه اندازی و استفاده می شوند و یک راه خوب برای سرعت بخشیدن قدرت به، ران، فلکسورهای ران و پایین و بالاتنه و همچنین افزایش استقامت شما هستند.

تمرینات الپتیکال میتواند تمام بدن شما را تقویت کند.

تمرینات الپتیکال مانند تمرینات قلبی، همچون  راه رفتن، پیاده روی و دوچرخه سواری، شبیه تمرینات هوازی هستند مهم این است که هدف شما کدام قسمت بدن شما می­باشد. هنگامی که شما راه می روید یا  می­دوید، شما در  پایین تنه کار می­کنید.

تمرین الپتیکال هم بالاتنه و هم پایین تنه را تحت تاثیر قرار می­دهند. به طور معمول سرینی، چهارگوشه، همسترینگ، ساق پا و ماهیچه درشت نی را هدف قرار می دهد. هنگامی که ران خود را در طول حرکت پاها را، حرکت می دهید، هم در همسترینگ و هم در سرینی خود کششی را احساس خواهید کرد.

تمرین با الپتیکال می تواند به کاهش وزن و افزایش استقامت قلبی کمک کند.

 

برخی از افراد واقعا فکر می کنند تمرین با الپتیکال خسته کننده یا به اندازه کافی چالش برانگیز نیستند، داده های بدست آمده غیراز این مطلب را بیان می کنند. تمرین با الپتیکال به همان اندازه تردمیل در کاهش وزن، استقامت و تسکین عضلانی موثر است.

الپتیکال یک ابزار عالی برای افزایش استقامت قلبی عروقی است که بیشترین گروه های عضلانی را فعال می­کند بنابراین افزایش سوخت و سازرا در پی دارد، اما  در تمرینات قدرتی کمی محدود است. اگر کاهش وزن هدف شما باشد، پس الپتیکال گزینه ای عالی است،  اما زمانی که  این تمرینات با  تغذیه و رژیم غذایی مناسب ترکیب شود.

الیپتیکال یکی از دستگاه­هایی است که برای قلب و عروق در مردان و زنان استفاده می­شود، به خصوص اگر شما دچار جراحت شده اید، یا شما باردار هستید و  یا یک سال پس از زایمان می­توانید استفاده کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش