چرا باید تردمیل را روغنکاری کنیم؟

در این مقاله قصد داریم علت روغنکاری تردمیل را توضیح دهیم.

روغن کاری تردمیل باید بخشی از برنامه های معمول بدنسازی شما باشد.

به این دلیل تسمه تردمیل را روغنکاری میکنیم که روغن تردمیل اصطکاک بین تسمه ، تخته زیر تسمه و موتور  تردمیل  را کاهش دهد و به طور قابل توجهی از خرابی موتور تردمیل جلوگیری کند. روغن تردمیل به آماده سازی دستگاه برای ذخیره سازی کمک می کند بدون آن تسمه شکننده می شود و دستگاه خراب می‌شود. برای جلوگیری از خرابی تسمه   ارزان تر از خرید تسمه تردمیل جدید است باید تردمیل روغنکاری شود.

 

لزوم روغنکاری تردمیل

 

چند بار باید تردمیل خود را روغن کاری کنم؟

 

تولیدکنندگان تردمیل ارزان قیمت معمولاً توصیه می کنند هر سه ماه یا هر 40 ساعت استفاده ،تردمیل را روغن کاری کنند. روغن کاری مکرر ممکن است در محیط های گرم مورد نیاز باشد زیرا روغن احتمالاً سریعتر تبخیر می شود.

از چه نوع روغن تردمیلی استفاده کنم؟

 

اگر تردمیل شما به روغن کاری نیاز دارد ، جزئیات مربوط به خرید نوع روان کننده  و نحوه استفاده از آن به احتمال زیاد در کتابچه راهنمای کاربر یافت می شود. توجه داشته باشید که محصولات پایه نفتی مانند WD-40 مناسب نیستند و تردمیل را خراب می کنند! اکثر روغن های  تردمیل 100٪ سیلیکون یا حداقل مبتنی بر سیلیکون هستند.

 

خرید روغن تردمیل  

روغن تردمیل چگونه اعمال می شود؟

 

روشهای کاربرد از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. با این حال ، به طور کلی به دارندگان توصیه می شود که یک نوار ضخیم روان کننده را روی بخشی از زیر تسمه تردمیل قرار دهند. این کار به راحتی با روغن تردمیل با اسپری انجام می شود. سپس تردمیل را حدود پنج دقیقه اجرا کنید تاروغن تردمیل به طور مساوی پخش شود.

تسمه تردمیل مهمترین قسمت تردمیل شماست. اندکی از وقت صرف روغن کاری تسمه می تواند با سالها استفاده از تردمیل بدون دردسر نتیجه دهد.

برای دیدن مراحل روغنکاری تردمیل به صورت تصویری کلیک کنید.
 

 

پرفروش ترین محصولات

مشتری عزیز: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات فروشگاه از 27 اسفند تا 10 فروردین تعطیل میباشد. در صورت گذاشتن سفارش بعد از 10 فروردین ارسال خواهد شد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش