چرا زانوها با تردمیل آسیب می بینند؟

چرا زانوها با استفاده از تردمیل آسیب می بینند؟

به راحتی می توان گفت که فرهنگ و طرز فکر ما طی 5-10 سال گذشته به سمت دستیابی به یک سبک زندگی سالم سوق یافته است. حتی در صنایع غذایی ، FDA اکنون به سختی درگیر شرکت هایی است که از چربی های ترانس در محصولات خود استفاده می کنند. برخی از جنبه های سلامتی ممکن است مهم باشد ، اما واقعیت این است که نیاز فرد به ورزش منظم و تغذیه سالم را تغییر نمی دهد.

زانو درد با تردمیل

تردمیل طی سالهای گذشته ابزاری بسیار مفید برای میلیون ها نفر بوده است و به کم کردن وزن نیز کمک کرده است. با این حال ، تردمیل در صورت استفاده نادرست می تواند آسیب های زیادی ایجاد کند. داشتن درد در زانوها و مفاصل می تواند یکی از شکایات رایج در استفاده از این دستگاه باشد ، اما در واقع ناشی از استفاده نادرست است. اگر با درد زانو با تردمیل دست و پنجه نرم می کنید ، نگاهی به مطالب پایین بیندازید و ببینید ممکن است اشتباه انجام دهید.

سریع راه رفتن

سرعت تردمیل می تواند باعث ساییدگی بیشتر زانوها شود. به جای اینکه سریع به سرعت بالا بروید ، وقت بگذارید تا بدن خود را به آرامی گرم کنید. دویدن یا آهسته دویدن اغلب مانند هر تمرین دیگری به گرم کردن نیاز دارد. 3 تا 7 دقیقه راه بروید و از آنجا سرعت را بالا ببرید. زانوهایتان از شما تشکر می کنند!

- شما با لباس کفشها راه می روید ، آهسته می دوید یا می دوید؟

شوخی به کنار ، نوع کفشی که شما در آن تمرین می کنید مستقیماً روی زانوی فرد تأثیر می گذارد. پشتیبانی ضعیف قوس کفش باعث انواع درد زانو می شود که با استفاده از تردمیل ایجاد می شود. کفش های دویدن ضروری است و برای خرید یک جفت در فروشگاه وقت اضافی بگذارید تا به سرعت بپرید ، آهسته بدوید و تمام حرکات دیگری را که می توانند از راحتی آن به شما بگویند ، انجام دهید.

به جای پاشنه زدن با سینه پا بدوید

اشتباه متداول دیگری که ممکن است برخی مرتکب شوند ، کاشتن سخت پا در هر مرحله است. یک حرکت طبیعی روی تردمیل باید یک پا را دراز کند و سپس بر روی پاشنه قرار گیرد و به جلو تا انگشت برسد. این کار را با سرعت کم انجام دهید و احتمالاً شاهد بهبود درد زانوی خود خواهید بود!

روی تردمیلی کار کنید که برای شما مناسب باشد

همه تردمیل ها از نظر توانایی تهیه یک محیط تمرین موثر یکسان نیستند. وقت خود را برای  بررسی تردمیل ها اختصاص دهید تا تردمیل مناسب خود را پیدا کند. اگر تردمیلی پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند و در هنگام کار احساس راحتی کنید ، می توانید سالها از ورزش لذت ببرید که بدون درد باشد.

پرفروش ترین محصولات

مشتری عزیز: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات فروشگاه از 27 اسفند تا 10 فروردین تعطیل میباشد. در صورت گذاشتن سفارش بعد از 10 فروردین ارسال خواهد شد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش