شناخت انواع موتور تردمیل

موتور تردمیل به شکل کلی به دو دسته موتورهای DC  و موتور AC تقسیم می شوند که مشخصات و ویژگیهای بیشتری از آنها به شرح ذیل می باشد.

  1. موتور تردمیل DC با آهنربای دائمی با کنترل کننده PWM (عالی برای گشتاور در تمام سرعت ها) .2 سیم به موتور متصل می شود. (معمولاً). این موتور برای تردمیل خانگی مصرف دارد.

  2. موتور تردمیل DC با ولتاژ- آرمیچر. (عالی برای گشتاور در تمام سرعت ها) .4 سیم به موتور متصل می شود. دو سیم به آرمیچر و دو سیم به میدان مقاومت مربوط می شود. این موتور برای تردمیل خانگی مصرف دارد.


 

 

موتور تردمیل  DC

  1. موتورهای تردمیل AC (احتمالاً بهتر از موتور AC نیست که به فکر تعویض آن هستید). موتورها با سرعت ثابت کار می کنند. شامل یک قرقره کشویی خاص است. تغییر سرعت تسمه بصورت دستی و با کابل انجام می شود که اندازه قطر قرقره را تغییر می دهد. این نوع موتور برای تردمیل باشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

موتور تردمیل AC

 

اندازه موتورهای تردمیل DC متفاوت است اما اکثر آنها از نوع مگنت دائمی هستند ، دارای برس ، فلایویل و دارای سوراخ های ضربه ای هستند و یا براکت یا فلنج به منظور جابجایی در بدنه جوش داده شده اند.

موتورهای تردمیل DC می توانند از 80-120 ولت دسی متر تا 260 ولت دسی متر باشند. قدرت اسب بخار که با HP روی بدنه موتور نمایش داده می شود معمولا از 1.25 تا 3.5 متغیر است. دور در دقیقه از 2500 تا 6000 و 5 تا 20 آمپر جریان برق متفاوت باشد.

 

 

پرفروش ترین محصولات

مشتری عزیز: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات فروشگاه از 27 اسفند تا 10 فروردین تعطیل میباشد. در صورت گذاشتن سفارش بعد از 10 فروردین ارسال خواهد شد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش